Monday, April 9, 2012

INTERVJU: VLATKO GLAVAŠ

Utorak, 03 April 2012 13:12 

Za oficijelni klupski web govorio je Šef stručnog štaba Vlatko Glavaš.
Vlatko Glavaš, nedadašnji igrač i trener reprezentacije BiH od prošle sedmice trener je NK Čelik. O prvim dojmovima nakon dolaska u Zenicu Čelikov Šef struke, govori za oficijelnu stranicu.
nkc.ba: Tu ste već skoro sedam dana, odradili ste desetak treninga i imali prvenstvenu utakmicu. Jeste li stekli uvid u stanje ekipe? Kako ste zadovoljni kvalitetom i spremom tima?
Glavaš: Ovim treninzima koje smo radili htjeli smo malo da podignemo ekipu. Šteta što u Sarajevu nismo nagrađeni bodom, možda čak i sa tri da je Vršajević pogodio i Smriko bio koncentrisaniji, ali sa zalaganjem i htijenjem igrača sam zadovoljan. Vidio sam puno želje i pozitive i na tome ćemo sigurno graditi i naredne utakmice koje dolaze. O spremi igrača je teško govoriti u ovoj fazi takmičenja, svaki trener ima svoje. Mi ćemo do kraja sezone pokušati izvući iz igrača što više, i sigurno ćemo iz treninga u trening i utakmice u utakmicu biti bolji i u nekim situacijama i koncentrisaniji na terenu.
nkc.ba: Koja su Vaša očekivanja u nastavku i završnici prvenstva?
Glavaš: Ja sam profesionalac  i ekipu pripremam kao da je svaka utakmica finale i dokazivanje. U suštini je svejedno protiv koga igramo. Do sada sam vidio da igrači ispunjavaju moje zamisli. Mi želimo što više bodova da skupimo,  a uz sto ćemo sigurno dati priliku mladim igračima i igračima koji manje igraju da se dokažu.
nkc.ba: Kako ste zadovoljni mladim igračima u Klubu?
Glavaš: S onim što sam vidio protiv Olimpica zadovoljan sam. Mladi igrači su odradili dosta korektno svoj posao, a bilo ih je dosta u ekipi. Imali smo Horića, Travančića i Stupara koji su bili dobri. Mladi golman Hinović je bio odličan. Kapetan Jusić me je jako pozitivno iznenadio i čudi me kako takvog igrača nisam ranije primjetio.
nkc.ba: Kako ste zadovoljni uslovima rada u Zenici?
Glavaš: Ovo ovdje je što imamo je rijetkost, i u našoj ligi teško da nam neko može parirati što se uslova tiče. Možda samo Široki. Uskoro će Grad imati još bolje terene i infrastrukturu. Najavljeno je da će se još ulagati u stadion. To je još jedan motiv meni, igračima i ljudima u Klubu da napravimo nešto više. Ali sve je to džaba ako ne uspijemo ostvariti rezultat. Sigurno je da Zenica zasluzuje više. Iz mojih igračkih i trenerskih dana, i kroz Reprezentaciju, shvatio sam da je ovo grad koji voli fudbal.  Svi mi trebamo Čelik, jer ovo je najbitnija stvar na svijetu, ne samo ovdje nego i šire. Nadam se da će uskoro i navijači doći u većem broju na stadion. Moraju da shvate da je teško biti i igrač na terenu, ali ja ću pokušati da napravim da ekipa izgara maksimalno na terenu, da i kad izgube zasluže aplauz. Treba nam pomoć i kad je teško. Za ove navijače me vežu lijepe uspomene.  Igrači i ljudi koji vode ovaj Klub svjesni su da bez navijača se ne može praviti ništa ozbiljno, a pogotovo je to teško ovdje, jer u Zenici ljudi baš vole fudbal.
nkc.ba: Kako vratiti publiku na stadion u cijelog BiH?
Glavaš: Ja sam ranije predlagao da ako ne mogu gostujući navijači na stadion, onda treba da se uključe gradske strukture i savez u organizacije i popularizacije utakmica. U Njemačkoj je utakmica događaj na koji se dolazi familijarno i cijeli dan je posvećen utakmici. Ja podržavam akciju koju ste vi pokrenuli za nagrađivanje mladih đaka i sigurno je to pravi put da se vrati publika i navijači na stadion. Treba pokazati da je stadion mjesto gdje su svi sigurni i gdje svi mogu da uživaju. Odluka o zabrani gostujućih navijača je nepopularna, ali kad je već tu treba naći neki stimulans da se domaći navijači privuku na stadion.
nkc.ba: Vaša prognoza završnice PL BiH i Kupa BiH?
Glavaš: Željo je sigurno najbliži tituli, al opet nije lako prognozirati šta se može desiti do kraja. U Kupu je stvar komplikovana i svi imaju šanse. Željo i Široki imaju prednost, ali Borac i Velež neće olako odustati pogotovo jer su ostvarili dobre rezultate prethodno kolo u PL. Oko izlaska u Evropu biće jako neizvjesno iz kola u kolo, kao i za ispadanje. Slučaj korupcije u Hrvatskoj je otvorio oči i nama u BiH, pa nam je i suđenje iz mjeseca u mjesec sve bolje i bolje. Nemamo se šta žaliti na to i sve više dolazi do izražaja i kvalitet ekipa i kvalitet sudija, jer sad se polako pokazuje da su neke sudijske greške i ljudske greške. Naše suđenje kakvo je bilo i kakvo je sad, razlika je nebo i zemlja.
nkc.ba: Hoće li biti nekih promjena u sistemu koji Čelik igra? Do sada je Čelik igrao 4-2-3-1. Kako Vi planirate igrati?
Glavaš: Kada imate Vršajevića i Purića, naravno u nekoj boljoj formi, pa Brkovića koji odlično probija stranu nema neke velike promjene sistema. Damjanović nam je povrijeđen, ali je veliki dobitak za ekipu i tek ćemo vidjeti kako da ga najbolje iskoristimo. Igrat ćemo agresivno, blizu protivničkom igraču. Pokušat ćemo napraviti pritisak na protivnika i pokušavat ćemo pokazati  da smo ekipa. Nadam se daćemo biti nagrađeni bod(ovim). Sada nismo nagrađeni u jednoj dobroj utakmici, i jedna sekunda dekoncentracije nas je koštala dobrog rezultata. Na dobrom putu smo da se spremamo u miru za utakmice. U rukovodstvu Kluba razmišljaju pozitivno i to mi je drago.
nkc.ba: Očekivanja reprezentacije BiH za naredni kvalifikacioni ciklus?
Glavaš: Ja sam najduže u reprezentaciji, kao igrač od 1995., kao trener od 2002. – 2007. i sada evo kao navijač. Ako budemo razmišljali da smo mi favoriti, onda nećemo otići na Prvenstvo. Ali, ako budemo razmišljali kako sada razmišlja Sušić, da se spuste tenzije, onda možemo do Svjetskog prvenstva. Imamo igrače zrele za veliko takmičenje. To su veličine za sebe i dokazali su se u klupskom fudbalu, ali u reprezentativnom još uvijek nisu. Ako budemo igrali ovdje u Zenici ja sam siguran u uspjeh.

SOURCE:  nkcelik.ba

No comments:

Post a Comment